TÜRKIYE AILE MECLISI ve BILESENLERI BASIN BÜLTENI:
TBMM’de Kadin Erkek Firsat Esitligi Komisyonu KEFEK baskani Öznur Çalik’in daveti ile ve onun baskanliginda Türkiye Insan Haklari ve Eitlik Kurumu'nun Degerli Bakani Süleyman Arslan’in TBMM'deki 26 Mayis 2021 tarihindeki sunumu ile ilgili olarak yasananlar hakkinda basina ve kamuoyuna deklarasyonumuzdur.
“EVRENSEL MASKELI” SAPKINLIK, “MILLI MECLIS”TE MAHKUM MU EDILIYOR?
Türkiye Âile Meclisi ve Bilesenleri olarak “Insan Haklari” ve “Esitlik” kavramlarina batidaki gibi bakmamaktayiz. Bati Insan haklari konusunda sabikalidir ve dünyada yasayan dört halktan Kizilderilileri yoketmis, kara derilileri kölelestirmis, sari irki sömürgelestirmistir. 1962 yilina kadar da Hayvanat Bahçeleri yaninda, “insanlasma asamasini tamamlamamis hayvanlar” olarak sömürgelerden getirdigi insanlari teshir etmistir.
Ilk Insan Haklari belgesi olarak Magna Carta'yi öne sürmektedir. Oysa Magna Carta Kiralla, derebeyleri arasindaki bir vergi pazarligi, isbölümü anlasmasidir. Ulus devlet ve uluslararasi düzenin baslangici olarak kabul edilen Westefelya anlasmasi ise, sömürge mirasi üzerinde kendi aralarinda 100 yil savasan derebeylerin kilise ile anlasmasidir. Lâiklik bu paylasim sonucu mesruiyetini Incildeki Hz. Isa'ya atfedilen “Sezarin Hakkini Sezara, Tanri'nin Hakkini Tanri'ya” sözünden almaktadir. Öte yandan batidaki Human bizim kabul ettigimiz “Insan”in karsiligi degildir. Insan modern bati kaynaklarinda “baskin tür olan zeki bir primat türüdür. Bu tür, Hominia alt grubunun hayatta kalan tek üyesidir. Sempanzeler, goriller ve orangutanlar bu grubta yer alir. Bu Primat Hominiad soyunun bir bir parçasidir”
Batida “Hak” kavrami yoktur. Right=Hak degildir. Batida Right “kisinin sagduyulu bir anlayis ve sözlesme sonucu yasayla korunan menfaatleri”ni ifade eder. Yâni bizim gelenegimizde Insan Haklari denilen sey Ilahi bir atifet olarak vehbi bir deger olarak kabul edilirken, batida bu konu seküler ve kesbi bir durumdur. Evrenselligi genel kabulden çok, batinin kendi degerlerini dayatmasi sonucu olan bir zorlamaya dayali kabuldür.
Bugün gelinen noktada BIREY artik, din, ahlak ve gelenekten bagimsiz olarak tanimlanmaktadir. Artik o cinsel kimlik olarak da, toplumsal cinsiyet anlaminda, cinsiyetini deneyim, yönelim ve tercihlerine göre belirleyen bir GENDER’dir. Bu anlamda esitlik temelinde, cinsiyete dayali pozitif ayirimcilik da mümkün olmayacaktir. Çünkü Intersex bir Gender, için bir pozitif ayirimcilik da sözkonusu olmayacaktir. Bu gün bizde geçerli kadinlarin beyanindan tutun da diger daha bir çok konuda bu yeni anlayis çerçevesinde yapilan düzenlemelerin yeniden tanimlanmasi gerekecektir.
Kaldi ki, global reset sonrasi, Trans Humanizm, Neuralink uygulamalari ile, insan, makine, hayvan arasindaki networkde birakin cinsiyetçi tanimlamayi, Insan-Hayvan arasinda bir fark kalmamaktadir. Klonoid ya da Kimera, Siborg ya da bilinç yükleme ve silme teknolojisi ile “yeni normal” dönemde, Global Reset öncesi döneme ait kavramlar ve kurumlar deger yargilari yeniden sekillenecektir. Dolayisi ile bugünkü kavramlar ve kurumlar üzerinden yapilan tartismalarin gelecegin dünyasinda karsiligi olmayacaktir. Batili degerler sisteminin çökmesi durumunda da bu böyledir.
Yeni dünya onlar tarafindan insa edilecek olsa da, eski düzen önümüzdeki yillarda, çok yakin bir gelecekte bir sekilde sona erecektir.
Bizim gelenegimizde HAK Allah'a aid olan riza temelli bir ölçüyü ifade eder ve o kimseye ait degildir ve Onun rizasi ölçüsünde yaratilmis olan her nesnede yansir ve tecelli eder. Dolayisi ile Kadin Hakki, Erkek Hakki, Isçi Hakki, Patron Hakki olmaz. Biz Hak’ka tapan insanlar olarak Hak nerede tecelli ederse, orada toplaniriz ve haksizlik kimden gelirse gelsin, kime yönelik olursa olsun haklidan yana ve haksiza karsi çikariz. Bu imani bir görevdir. Bunun için bizim kurtulus savasimiza “Müdafayi Hukuk” Yâni “Hakki koruyan düzenin müdafasi Hareketi” adi verilmistir. Kuvva-i Milliye ise, “Dini güç” anlamina gelir. Bizim kaynaklarimizda “Milli”=”Nation” degil, “Din birligini "millet"'i ifade eder. Onun için Mehmet Akif Safahat’ta “Hani milliyetin Islam idi, Kavmiyyet de ne” diye sorar. Ve devam eder “Fikri kavmiyyeti tel’in ediyor peygamber” der.
Kadin erkek arasinda degil her konuda “Esitlik” diye yapilan tartismalar bir illizyondur, bir aldatmacadir. Erkek erkege, kadin kadina esit degil ki kadin erkege esit olsun. Bizler parmak uçlarimiz gibi farkliyiz ve her insan farkli bir özelligi sebebi ile digerinden üstün ve farkli olabilir. Ayni insanin dünü bügününe, bugünü yarinina da esit degildir. Hepimiz birbirimizden üstün olabilir. Bu yalanin arkasina saklanarak yapilan rekabetçi, ayristirici, kiskirtici, çatismaci ppropogandalari reddediyoruz. Bizim kadin-erkek birbirimize karsi kazanacak bir zaferimiz yok, birlikte kazanacagimiz tek bir zafer var. Aslolan haksizlik kimden gelirse gelsin, kime yönelik olursa olsun, mazlumdan yana zalime karsi olmaktir. Yoksa gelin-Kaynana, ya da Damat, Kayinpeder kavgasini ne yapacagiz. Aslolan adalettir. Adalet yoksa barista yok. Adalet ve baris yoksa hiçbir özgürlük güvende olmayacaktir.
26/05/2021 tarihinde TBMM’de Kadin Erkek Firsat Esitligi Komisyonu Baskani Öznur Çalik’in daveti ile ve onun baskanliginda Türkiye Insan Haklari ve Esitlik Kurumu'nun Degerli Baskani Süleyman Arslan ve TIHEK Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Altuntas ve TIHEK Baskan Yardimcisi Yilmaz Bölükbasi'ni dinlemek üzere yapilan toplanti zabitlarini dikkatle inceledik ve not aldik. Baskan Arslan’i dogru yönde ileri dogru olan düsüncelerini, bugünkü siyasi dengeler ve konjonktürel sartlar çerçevesinde degerlendirdigimizde “yetmez ama evet” diyerek 30 ilde teskilati ve 3000 üç bin sivil toplum kurulusundan olusan Türkiye Âile Meclisi ve Bilesenleri olarak destekliyor ve ona yapilan elestirileri de ayrica TBMM çatisi altinda gerçeklestirilen talihsiz bir açiklama olarak not ediyoruz. Diyanet Isleri Baskan Yardimcisi'nin tekliflerini de desteklemek ile beraber Toplumsal Cinsiyet Esitligi veya Toplumsal Cinsiyet Adaleti maskesiyle Escinsellik Tesvikine âlet olmamasini Ailesiz Cinsiyetsiz ahlaksiz toplum projelerine karsi uyanik olmaya davet ediyoruz.
Özellikle Konya Milletvekili Haci Ahmet Özdemir’i toplantida ifade ettigi düsünceleri ve tesbitleri dolayisi ile tebrik ediyoruz. BIRILERININ ARSLAN’I “ULUSLARARASI ILKELER” MASKELI BIRILERININ, MILLI DEGERLERI REDDEDEREK ÖZ YURDUNDA GARIP, ÖZ VATANINDA PARYA” durumuna düsürme gayretlerini reddediyoruz.
Çözümün adresi millet iradesinin teceligahi TBMM’dedir. 26. Dönem 399 sayili arastirma komisyonu raporu KDK ombudsman 6284 ve cocukhaczi raporu, ve TIHEK Aile ve siddet Raporu çalistayi dikkate alarak fitrata hukuka inancimiza uygun yerli milli yasalar yaparak VAROLUS SAVASImizi kazanabiliriz insanliga gelecegimize ve milli güvenligimize yönelik sapkinligi fuhusu savunan ser lobisinin tehditlerini elbirligi ile topyekün savunma yaparak ve siddeti besleyen sapkinligi içki kumar faiz fuhus zina ve teshirciligi yasaklayarak ise baslayabiliriz.
#önceAile Adem ÇEVIK Türkiye Aile Meclisi, Dünya Çocuk Haklari Dernegi ve iYiLiK Insan Haklari Dernegi Baskani
TBMM tutanaklari tbmm.gov.tr/sirasayi/donem26/yil01/ss399.pdf
turkiyeailemeclisi.net/FileUpload/as976529/File/suleyman_arslan_tbmm_sunumu_26.05.2021.pdf http://www.turkiyeailemeclisi.net/FileUpload/as976529/File/ailemeclisi_28mayis.pdf turkiyeailemeclisi.net/FileUpload/as976529/File/tihek_tbmm_kadina_yonelik_siddetle_mucadele_sunumu_26.05.2021.pdf
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.